Робота асоціації
Music Saves UA це ініціатива організована командою «UAME» — Всеукраїнською Асоціацією Музичних Подій для допомоги тим, хто потребує в часи війни в Україні. UAME — найбільше об’єднання представників музичної індустрії нашої країни. Сьогодні ми зосереджуємо наші сили на рятуванні українських мирних жителів.
Музично-екологічний проєкт «ЕКОном Планету»
Під час реалізації проекту було донесено до мільйонної аудиторії важливість збереження екології нашої країни та Планети загалом. В межах проекту було проведено в доступному та зрозумілому форматі три освітньо-музичні активності:
Автограф-тур по сортувальних станціях METRO разом з ALYONA ALYONA
Серію лайвів з українськими діджеями на восьми унікальних природних локаціях
Онлайн-квіз з питань повсякденного еколайфстайлу з крутими подарунками
Форум нічних мерів від UAME та Night Ambassadors – це проект для обміну досвідом між нічними мерами України та Європи, який сприятиме розвитку нічної культури та економіці країни. Він буде цікавим та корисним для органів державної влади, засновників та власників нічних клубів та барів, організаторів вечірок і культурних заходів, арт-директорів та всіх небайдужих людей.
Перший форум відбувся за участю нічного амбасадору Львова – Chad Zoratly, нічного мера Вільнюса – Mark Adam Harold, нічного амбасадора Будапешта – Daniel G. Nemet, нічного мера Харкова – Артура Приймака, членів UAME та багатьох українських спікерів.
Слідкуйте за новими анонсами на офіційних сторінках UAME та Night Ambassadors.
Підвищуйте рівень культури та розвивай галузеві стандарти разом з нами.
Громадська організація «Всеукраїнська асоціація музичних подій» оголошує тендер на закупівлю послуг із виробництва 12 відеороликів для подкасту "Так історично склалося"
Громадська організація «Всеукраїнська асоціація музичних подій» оголошує тендер на закупівлю послуг із виробництва 12 відеороликів для подкасту "Так історично склалося" в рамках реалізації грантового проекту «Посилення українського наративу» (за підтримки Громадської організації «Ініціативний центр сприяння активності та розвитку громадського почину «Єднання»).
Загальна вартість закупівлі становить 2 040 300,00 грн. Вартість закупівлі включає компенсацію всіх можливих витрат постачальника, пов’язаних із наданням послуг. Жодні інші витрати Виконавця не підлягають додатковій компенсації.
Під подкастом у цьому оголошенні розуміється аудіовізуальний твір кінематографії, що складається з епізодів, об'єднаних між собою творчим задумом й образотворчими засобам для розміщення на платформі YouTube.
З постачальником буде укладено договір строком на три місяці (орієнтовно квітень-червень 2024 року) в якому буде визначено умови співпраці. Послуги із виробництва 12 відеороликів для подкасту "Так історично склалося" надаватимуться протягом строку дії договору. Строк дії договору може бути змінено в залежності від узгодженого графіку зйомок. За результатами виконання договору постачальник зобов’язується надати та передати Організації всі майнові права інтелектуальної власності (майнові права автора) на матеріальні та нематеріальні результати надання послуг із виробництва 12 відеороликів для подкасту "Так історично склалося" на території всього світу без обмежень за способом використання.
Кінцевий термін подання пропозицій: не пізніше 23:59, 12 квітня 2024 року за Київським часом. Пропозиції, надіслані після зазначеного часу, розглядатися не будуть.
Опис проекту:
Проект передбачає створення 12 відеороликів для подкасту "Так історично склалося", аби не тільки привернути увагу широкого загалу до історії, включаючи тих, хто може вважати історію нудною або незрозумілою, але й стимулювати дискусії про різні аспекти історії та культури; сприяти запровадженню нових освітніх форм, методі та інструментів, аби допомогти аудиторії зрозуміти історичні та культурні події, їхні причини та наслідки; підвищити інтерес аудиторії різного віку та інтересів до історинчих подій.
В основі розмови ведучого та відомого гостя лежить проекція на життя гостя. Ведучий направляє тему розмови відштовхуючись від відомих фактів з біографії свого візаві, будуючи розмову на основі сприйняття та досвіду тих історичних змін, які переживав гість, разом з усією нацією. Крім цього в кожному випуску гість та ведучий обговорюють одну з великих історичних перемог української нації та проводять історичні паралелі.
Якщо Заявник не надасть будь-який з вищезазначених документів для участі у тендері, його заявка не буде допущена до подальшої оцінки та вважатиметься недійсною.
Учасник тендеру несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням своєї пропозиції, а також несе повну відповідальність за достовірність інформації, що міститься в документах.
Заявки на участь у тендері повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту museventorg@gmail.com. В темі листа слід вказати: «тендер на виробництво 12 відеороликів для подкасту».
Методика та критерії оцінювання заявок
Етап 1. Технічна оцінка - відповідність поданих документів.
Оцінювання поданих документів здійснюється за принципом пройшов/не пройшов. Якщо учасник тендеру на етапі адміністративної оцінки не пройшов, подальша оцінка припиняється.
Етап 2. Технічна оцінка - відповідність кваліфікаційним вимогам.
Оцінювання кваліфікаційних вимог здійснюється за загальним балом. Якщо учасник тендеру має повну відповідність кваліфікаційним вимогам, йому буде надано максимальний бал - 5. Якщо учасник тендеру набрав 3 бали та менше, подальша оцінка припиняється.
Етап 3. Фінансова оцінка - прийнятна вартість послуг.
Оцінювання вартості послуг здійснюється за принципом співвідношення ціни та якості. Якщо учасник тендеру за технічною оцінкою набрав 4 бали та більше і він має вигідну цінову пропозицію, його буде визначено переможцем тендеру.
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за електронною поштою: museventorg@gmail.com до 12.00 год. 11 квітня 2024 року за Київським часом.
ПОСИЛАННЯ НА ДОДАТОК А, Б, ВГромадська організація «Всеукраїнська асоціація музичних подій» оголошує тендер на закупівлю послуг із виробництва 25 TikTok відео для подкасту “Так історично склалося”
Громадська організація «Всеукраїнська асоціація музичних подій» оголошує тендер на закупівлю послуг із виробництва 25 TikTok відео для подкасту “Так історично склалося” в рамках реалізації грантового проекту «Посилення українського наративу» (за підтримки Громадської організації «Ініціативний центр сприяння активності та розвитку громадського почину «Єднання»).
Загальна вартість закупівлі становить 487 500,00 грн. Вартість закупівлі включає компенсацію всіх можливих витрат постачальника, пов’язаних із наданням послуг. Жодні інші витрати Виконавця не підлягають додатковій компенсації.
Під TikTok відео у цьому оголошенні розуміється аудіовізуальний твір кінематографії, що складається епізодів, об'єднаних між собою творчим задумом й образотворчими засобам, створений для розміщення на платформі ТikTok (всього 25 TikTok відео). TikTok – застосунок для створення та поширення відеофайлів та онлайн-трансляцій (далі – Платформа).
З постачальником буде укладено договір строком на два місяці (орієнтовно квітень-травень 2024 року) в якому буде визначено умови співпраці. Послуги із виробництва 25 TikTok відео для подкасту “Так історично склалося” надаватимуться протягом строку дії договору. Строк дії договору може бути змінено в залежності від узгодженого графіку зйомок. За результатами виконання договору постачальник зобов’язується надати та передати Організації всі майнові права інтелектуальної власності (майнові права автора) на матеріальні та нематеріальні результати надання послуг із виробництво 25 TikTok відео для подкасту “Так історично склалося” на території всього світу без обмежень за способом використання.
Кінцевий термін подання пропозицій: не пізніше 23:59, 10 квітня 2024 року за Київським часом. Пропозиції, надіслані після зазначеного часу, розглядатися не будуть.
Опис проекту:
Проект передбачає створення ТікТок сторінки з вірусним контентом на історичну тематику, аби не тільки привернути увагу широкого загалу до історії, включаючи тих, хто може вважати історію нудною або незрозумілою, але й стимулювати дискусії про різні аспекти історії та культури; сприяти запровадженню нових освітніх форм, методі та інструментів, аби допомогти аудиторії зрозуміти історичні та культурні події, їхні причини та наслідки; підвищити інтерес аудиторії різного віку та інтересів до історинчих подій.
Це серія з 25 анімованих відеороликів до 2 хв., які в цікавй манері та з гумором розкажуть про різні історичні подї, та як вони вплинули на сучасність. Робоча назва– “Серія перемоги”.
Якщо Заявник не надасть будь-який з вищезазначених документів для участі у тендері, його заявка не буде допущена до подальшої оцінки та вважатиметься недійсною.
Учасник тендеру несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням своєї пропозиції, а також несе повну відповідальність за достовірність інформації, що міститься в документах.
Заявки на участь у тендері повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту museventorg@gmail.com. В темі листа слід вказати: «тендер на виробництво 25 TikTok відео».
Методика та критерії оцінювання заявок
Етап 1. Технічна оцінка - відповідність поданих документів.
Оцінювання поданих документів здійснюється за принципом пройшов/не пройшов. Якщо учасник тендеру на етапі адміністративної оцінки не пройшов, подальша оцінка припиняється.
Етап 2. Технічна оцінка - відповідність кваліфікаційним вимогам.
Оцінювання кваліфікаційних вимог здійснюється за загальним балом. Якщо учасник тендеру має повну відповідність кваліфікаційним вимогам, йому буде надано максимальний бал - 5. Якщо учасник тендеру набрав 3 бали та менше, подальша оцінка припиняється.
Етап 3. Фінансова оцінка - прийнятна вартість послуг.
Оцінювання вартості послуг здійснюється за принципом співвідношення ціни та якості. Якщо учасник тендеру за технічною оцінкою набрав 4 бали та більше і він має вигідну цінову пропозицію, його буде визначено переможцем тендеру.
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за електронною поштою: museventorg@gmail.com до 12.00 год. 09 квітня 2024 року за Київським часом.
ПОСИЛАННЯ НА ДОДАТОК А, Б, ВГромадська організація «Всеукраїнська асоціація музичних подій» оголошує тендер на закупівлю логістичних послуг із організації заходів "Music Ambassadors Tour"
Громадська організація «Всеукраїнська асоціація музичних подій» оголошує тендер на закупівлю логістичних послуг із організації заходів "Music Ambassadors Tour" в рамках реалізації грантового проекту «Посилення українського наративу» (за підтримки Громадської організації «Ініціативний центр сприяння активності та розвитку громадського почину «Єднання»).
Загальна вартість закупівлі становить 670 000,00 грн. (включає винагороду виконавця та інші прямі витрати, передбачені в обов’язках потенційних постачальників послуг). З постачальником будем укладено рамковий договір терміном на три місяці (березень-травень 2024 року). Логістичні послуги надаватимуться за окремими замовленнями, протягом дії рамкової угоди з постачальником.
Кінцевий термін подання пропозицій: не пізніше 23:59, 11 березня 2024 року за Київським часом. Пропозиції, надіслані після зазначеного часу, розглядатися не будуть.
Орієнтовна кількість учасників заходів "Music Ambassadors Tour" 10 осіб з числа іноземців та 11 з числа членів проектної команди.
Якщо Заявник не надасть будь-який з вищезазначених документів для участі у тендері, його заявка не буде допущена до подальшої оцінки та вважатиметься недійсною.
Учасник тендеру несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням своєї пропозиції, а також несе повну відповідальність за достовірність інформації, що міститься в документах.
Заявки на участь у тендері повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту museventorg@gmail.com. В темі листа слід вказати: «Тендер на закупівлю логістичних послуг».
Методика та критерії оцінювання заявок
Етап 1. Технічна оцінка - відповідність поданих документів.
Оцінювання поданих документів здійснюється за принципом пройшов/не пройшов. Якщо учасник тендеру на етапі адміністративної оцінки не пройшов, подальша оцінка припиняється.
Етап 2. Технічна оцінка - відповідність кваліфікаційним вимогам.
Оцінювання кваліфікаційних вимог здійснюється за загальним балом. Якщо учасник тендеру має повну відповідність кваліфікаційним вимогам, йому буде надано максимальний бал - 5. Якщо учасник тендеру набрав 2 бали та менше, подальша оцінка припиняється.
Етап 3. Фінансова оцінка - прийнятна вартість послуг.
Оцінювання вартості послуг здійснюється за принципом співвідношення ціни та якості. Якщо учасник тендеру за технічною оцінкою набрав 4 бали та більше і він має вигідну цінову пропозицію, його буде визначено переможцем тендеру.
З підрядником, пропозиція якого була визначена переможцем тендеру, буде укладено рамковий договір про надання послуг, в якому буде визначено умови співпраці.
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за електронною поштою: museventorg@gmail.com до 08 березня 2024 року.
Посилання на пакет додаткових документів: Додаток А, Додаток Б, Додаток В)Громадська організація «Всеукраїнська асоціація музичних подій» оголошує тендер на виготовлення документального відео
Громадська організація «Всеукраїнська асоціація музичних подій» оголошує тендер на виготовлення документального відео (далі – проект) в рамках реалізації грантового проекту «Посилення українського наративу» (за підтримки Громадської організації «Ініціативний центр сприяння активності та розвитку громадського почину «Єднання»).
Загальна вартість закупівлі становить 380 000,00 грн. (включає винагороду виконавця та покриття витрат, визначених в обов’язках потенційних постачальників послуг).
Під документальним відео у цьому оголошенні розуміється аудіовізуальний твір кінематографії, що складається з епізодів, об'єднаних між собою творчим задумом й образотворчими засобам із субтитрами.
З постачальником буде укладено договір терміном на три місяці (березень-квітень 2024 року). Послуги із виготовлення документального відео надаватимуться протягом строку дії договору з постачальником. Вартість послуг за договором може бути зменшена у випадках і на умовах, визначених договором.
Кінцевий термін подання пропозицій: не пізніше 23:59, 15 березня 2024 року за Київським часом. Пропозиції, надіслані після зазначеного часу, розглядатися не будуть.
Про проект:
Документальне відеоспостереження за участю музичних журналістів, артистів та впливових культурних діячів, які відвідають найбільш постраждалі від війни міста України і матимуть можливість на власні очі побачити наслідки російської агресії. Мета проекту – через пережитий колективний досвід, враження і висновки героїв фільму показати закордонній і внутрішній аудиторії жахливі наслідки війни, яка досі триває, та підвищити фокус уваги та підтримки до України.
Опис та технічна інформація:
Відео повинно складатись із коротких інтервʼю героїв, спостережень за ними, крупних планів їх емоцій, діалогів між собою щодо вражень від побаченого; загальних планів локацій, широких планів, знятих з дрону-коптера, на який будуть зафільмовані наслідки російської агресії, а саме: розбиті і понівечені будинки, мости, громадські простори, заклади освіти, лікарні, інфраструктура; спілкування героїв з місцевими мешканцями щодо їх болей, страхів та переживань. Фінальним епізодом відео повинні бути враження, монологи і діалоги героїв, де глядач побачить, як ця поїздка змінила їх погляди, а також їх враження від героїзму та незламності українського народу.
Зображення відео повинно бути близьким до реальності, без сильної чи особливої кольорокорекції, якщо це не буде передбачено художнім рішенням того чи іншого епізоду. Тому що у глядача повинно бути довіра до того, що відбувається на екрані. Позитивні епізоди повинні бути тоновані в теплі кольори (ближчі до жовтого), реальні і страшні по змісту - в холодні (синій, зелений). У відео повинна бути анімація у вигляді карт подорожі головних героїв, карт міст, куди прямують, карт тимчасової окупації території України та титрів. Відео повинно супроводжуватись субтитрами.
Технічна інформація:
Документальний фільм хронометражем до 60 хвилин.
Стиль фільму: observation documentary + interview (Фільм - спостереження + інтервʼю)
Кольоровий. Цифровий.
Знятий і змонтований в форматі 4К, UltraHD.
Двома камерами (такими як: Sony Alpha 7s III, або іншими такої ж якості).
Звуковий, стерео.
Формат і розміщення: YouTube.
Якщо Заявник не надасть будь-який з вищезазначених документів для участі у тендері, його заявка не буде допущена до подальшої оцінки та вважатиметься недійсною.
Учасник тендеру несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням своєї пропозиції, а також несе повну відповідальність за достовірність інформації, що міститься в документах.
Заявки на участь у тендері повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту museventorg@gmail.com. В темі листа слід вказати: «Тендер на виготовлення документального відео».
Методика та критерії оцінювання заявок
Етап 1. Технічна оцінка - відповідність поданих документів.
Оцінювання поданих документів здійснюється за принципом пройшов/не пройшов. Якщо учасник тендеру на етапі адміністративної оцінки не пройшов, подальша оцінка припиняється.
Етап 2. Технічна оцінка - відповідність кваліфікаційним вимогам.
Оцінювання кваліфікаційних вимог здійснюється за загальним балом. Якщо учасник тендеру має повну відповідність кваліфікаційним вимогам, йому буде надано максимальний бал - 5. Якщо учасник тендеру набрав 3 бали та менше, подальша оцінка припиняється.
Етап 3. Фінансова оцінка - прийнятна вартість послуг.
Оцінювання вартості послуг здійснюється за принципом співвідношення ціни та якості. Якщо учасник тендеру за технічною оцінкою набрав 4 бали та більше і він має вигідну цінову пропозицію, його буде визначено переможцем тендеру.
З підрядником, пропозиція якого була визначена переможцем тендеру, буде укладено рамковий договір про надання послуг, в якому буде визначено умови співпраці.
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за електронною поштою: museventorg@gmail.com до 12.00 год. 14 березня 2024 року за Київським часом.
Посилання на пакет додаткових документів: Додаток А, Додаток Б, Додаток В)Громадська організація «Всеукраїнська асоціація музичних подій» оголошує тендер на рекламні послуги для "Music Ambassadors Tour" та документального фільму
Громадська організація «Всеукраїнська асоціація музичних подій» оголошує тендер на рекламні послуги для "Music Ambassadors Tour" та документального фільму (далі – проект) в рамках реалізації грантового проекту «Посилення українського наративу» (за підтримки Громадської організації «Ініціативний центр сприяння активності та розвитку громадського почину «Єднання»).
Загальна вартість закупівлі становить 200 000,00 грн. (включає винагороду виконавця та покриття витрат, визначених в обов’язках потенційних постачальників послуг). При подачі фінансової пропозиції учасник повинен врахувати, що його винагорода не може становити більше 25% від загальної вартості закупівлі (з урахуванням податків), а прямі витрати не можуть бути менші, ніж 75% вартості закупівлі. Вигідною буде вважатись цінова пропозиція учасника із найменшим відсотков власної винагороди.
З постачальником буде укладено договір терміном на три місяці (березень-травень 2024 року). Рекламні послуги надаватимуться протягом строку дії договору з постачальником. Вартість послуг за договором може бути зменшена у випадках і на умовах, визначених договором.
Кінцевий термін подання пропозицій: не пізніше 23:59, 15 березня 2024 року за Київським часом. Пропозиції, надіслані після зазначеного часу, розглядатися не будуть.
Якщо Заявник не надасть будь-який з вищезазначених документів для участі у тендері, його заявка не буде допущена до подальшої оцінки та вважатиметься недійсною.
Учасник тендеру несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням своєї пропозиції, а також несе повну відповідальність за достовірність інформації, що міститься в документах.
Заявки на участь у тендері повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту museventorg@gmail.com. В темі листа слід вказати: «Тендер на закупівлю рекламних послуг».
Методика та критерії оцінювання заявок
Етап 1. Технічна оцінка - відповідність поданих документів.
Оцінювання поданих документів здійснюється за принципом пройшов/не пройшов. Якщо учасник тендеру на етапі адміністративної оцінки не пройшов, подальша оцінка припиняється.
Етап 2. Технічна оцінка - відповідність кваліфікаційним вимогам.
Оцінювання кваліфікаційних вимог здійснюється за загальним балом. Якщо учасник тендеру має повну відповідність кваліфікаційним вимогам, йому буде надано максимальний бал - 5. Якщо учасник тендеру набрав 3 бали та менше, подальша оцінка припиняється.
Етап 3. Фінансова оцінка - прийнятна вартість послуг.
Оцінювання вартості послуг здійснюється за принципом співвідношення ціни та якості. Якщо учасник тендеру за технічною оцінкою набрав 4 бали та більше і він має вигідну цінову пропозицію, його буде визначено переможцем тендеру.
З підрядником, пропозиція якого була визначена переможцем тендеру, буде укладено рамковий договір про надання послуг, в якому буде визначено умови співпраці.
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за електронною поштою: museventorg@gmail.com до 12.00 год. 14 березня 2024 року за Київським часом.
Посилання на пакет додаткових документів: Додаток А, Додаток Б, Додаток В)
Розвиток фестивальної культури «Екологія. Інклюзія. Громадянське суспільство»
Проект реалізований Всеукраїнською Асоціацією Музичних подій у партнерстві з програмою сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні.
Проект реалізовано в рамках проведення наступних фестивалів:
-
Atlas Weekend 2019
м. Київ, з 09 по 14 липня 2019 року
-
Файне Місто 2019
м. Тернопіль, з 25 по 28 липня 2019 року
-
Respublica 2019
м. Хмельницький, з 30 серпня по 01 вересня 2019 року та м. Кам’янець-Подільський, з 06 по 08 вересня 2019 року
-
Zaxidfest 2019
с. Родатичі, Львівська область, з 16 по 18 серпня 2019 року
-
Khortytsia Freedom 2019
м. Запоріжжя, з 31 серпня по 01 вересня 2019 року
-
СХІД-РОК 2019
м. Тростянець, Сумська область, з 10 по 11 серпня 2019 року
-
ХерсON 2019
м. Херсон, з 05 по 06 жовтня 2019 року
Сприяння розвитку фестивальної культури шляхом впровадження екологічних інновацій, інклюзивних активностей та громадських платформ.
- Сприяння діяльності інститутів громадянського суспільства, ініціатив та рухів шляхом створення комунікаційної платформи для обміну думками та ідеями, залучення нових учасників до соціального діалогу
- Створення умов для безперешкодної участі людей з інвалідністю в громадському й культурному житті країни
- Популяризація соціальних ініціатив, спрямованих на усунення проявів дискримінації людей з інвалідністю, створення можливостей для їхньої повноцінної участі в житті суспільства.
- Розвиток фестивальної екологічної культури, практик екологічної свідомості, популяризація екологічного стилю життя, правильного поводження з відходами, сприяння впровадженню екологічних ініціатив в рамках проведення масових заходів.
Доступність фестивалів
- 1478людей з інвалідністю відвідали фестивалі
- 5соціальних таксі організовано
- 8обладнаних платформ
Екологічні активності
- 7351кг відсортованого та переробленого сміття
- 252волонтери навчали сортуванню
Алея громадських організацій GROWMADA
- 156громадських організацій мали можливість розповісти про свою діяльність
- 36500гостей відвідали локацію
- 1лекторій
- 12спікерів