Робота асоціації

Music Saves UA logo

Music Saves UA це ініціатива організована командою «UAME» — Всеукраїнською Асоціацією Музичних Подій для допомоги тим, хто потребує в часи війни в Україні. UAME — найбільше об’єднання представників музичної індустрії нашої країни. Сьогодні ми зосереджуємо наші сили на рятуванні українських мирних жителів.

Основні напрямки нашої роботи на даний момент:
Eвакуація з окупованих територій України, а саме з Донецької та Харківської областей
Штаб для біженців та переселенців — Бакота Хаб на Хмельниччині
Гуманітарний штаб в Дніпрі, що закриває потреби українців в тих містах, які зараз потребують найбільше

Музично-екологічний проєкт «ЕКОном Планету»

Під час реалізації проекту було донесено до мільйонної аудиторії важливість збереження екології нашої країни та Планети загалом. В межах проекту було проведено в доступному та зрозумілому форматі три освітньо-музичні активності:

Autograph tour with Alyona Alyona

Автограф-тур по сортувальних станціях METRO разом з ALYONA ALYONA

Autograph tour with Alyona Alyona

Серію лайвів з українськими діджеями на восьми унікальних природних локаціях

Autograph tour with Alyona Alyona

Онлайн-квіз з питань повсякденного еколайфстайлу з крутими подарунками


Форум нічних мерів від UAME та Night Ambassadors – це проект для обміну досвідом між нічними мерами України та Європи, який сприятиме розвитку нічної культури та економіці країни. Він буде цікавим та корисним для органів державної влади, засновників та власників нічних клубів та барів, організаторів вечірок і культурних заходів, арт-директорів та всіх небайдужих людей.

Перший форум відбувся за участю нічного амбасадору Львова – Chad Zoratly, нічного мера Вільнюса – Mark Adam Harold, нічного амбасадора Будапешта – Daniel G. Nemet, нічного мера Харкова – Артура Приймака, членів UAME та багатьох українських спікерів.

Слідкуйте за новими анонсами на офіційних сторінках UAME та Night Ambassadors.
Підвищуйте рівень культури та розвивай галузеві стандарти разом з нами.

Night Mayors Forum banner

Громадська організація «Всеукраїнська асоціація музичних подій» оголошує тендер на закупівлю логістичних послуг із організації заходів "Music Ambassadors Tour"

Громадська організація «Всеукраїнська асоціація музичних подій» оголошує тендер на закупівлю логістичних послуг із організації заходів "Music Ambassadors Tour" в рамках реалізації грантового проекту «Посилення українського наративу» (за підтримки Громадської організації «Ініціативний центр сприяння активності та розвитку громадського почину «Єднання»).

Загальна вартість закупівлі становить 670 000,00 грн. (включає винагороду виконавця та інші прямі витрати, передбачені в обов’язках потенційних постачальників послуг). З постачальником будем укладено рамковий договір терміном на три місяці (березень-травень 2024 року). Логістичні послуги надаватимуться за окремими замовленнями, протягом дії рамкової угоди з постачальником.

Кінцевий термін подання пропозицій: не пізніше 23:59, 11 березня 2024 року за Київським часом. Пропозиції, надіслані після зазначеного часу, розглядатися не будуть.

Вимоги до потенційних постачальників послуг:
  • Підтверджений позитивний досвід надання аналогічних послуг
  • Досвід роботи з інститутами громадянського суспільства
  • Дотримання норм безпеки в процесі надання послуг під час дії режиму воєнного стану
  • Наявність відповідних КВЕДів
Обов’язки потенційних постачальників послуг:
  • Забезпечення проживання учасників заходу (бронювання та оплата номерів в готелі)
  • Забезпечення транспортних послуг (послуг бронювання та замовлення автобусних, залізничних, авіа квитків та їх компенсація; організація трансферів для учасників, ін.)
  • Забезпечення харчування (кава-паузи, сніданки, обіди, вечері)

Орієнтовна кількість учасників заходів "Music Ambassadors Tour" 10 осіб з числа іноземців та 11 з числа членів проектної команди.

Для участі у тендері потенційні постачальники/-ці мають подати наступні документи:
  • Належним чином заповнена та підписана Тендерна форма, надіслана у форматі .pdf (Додаток А)
  • Належним чином заповнена та підписана Технічна специфікація, надіслана у форматі .pdf (Додаток Б)
  • Належним чином заповнена підписана Фінансова пропозиція, надіслана у форматі .pdf (Додаток В)
  • Інформаційна довідка про учасника тендеру в якій міститься опис позитивного досвіду надання аналогічних послуг, роботи з інститутами громадянського суспільства, політик щодо дотримання норм безпеки в процесі надання послуг під час дії режиму воєнного стану (далі Інформаційна довідка), у форматі .pdf
  • Копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
  • Копія свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку

Якщо Заявник не надасть будь-який з вищезазначених документів для участі у тендері, його заявка не буде допущена до подальшої оцінки та вважатиметься недійсною.

Учасник тендеру несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням своєї пропозиції, а також несе повну відповідальність за достовірність інформації, що міститься в документах.

Заявки на участь у тендері повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту museventorg@gmail.com. В темі листа слід вказати: «Тендер на закупівлю логістичних послуг».

Методика та критерії оцінювання заявок

Етап 1. Технічна оцінка - відповідність поданих документів.

Оцінювання поданих документів здійснюється за принципом пройшов/не пройшов. Якщо учасник тендеру на етапі адміністративної оцінки не пройшов, подальша оцінка припиняється.

Етап 2. Технічна оцінка - відповідність кваліфікаційним вимогам.

Оцінювання кваліфікаційних вимог здійснюється за загальним балом. Якщо учасник тендеру має повну відповідність кваліфікаційним вимогам, йому буде надано максимальний бал - 5. Якщо учасник тендеру набрав 2 бали та менше, подальша оцінка припиняється.

Етап 3. Фінансова оцінка - прийнятна вартість послуг.

Оцінювання вартості послуг здійснюється за принципом співвідношення ціни та якості. Якщо учасник тендеру за технічною оцінкою набрав 4 бали та більше і він має вигідну цінову пропозицію, його буде визначено переможцем тендеру.

З підрядником, пропозиція якого була визначена переможцем тендеру, буде укладено рамковий договір про надання послуг, в якому буде визначено умови співпраці.

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за електронною поштою: museventorg@gmail.com до 08 березня 2024 року.

Посилання на пакет додаткових документів: Додаток А, Додаток Б, Додаток В)

Громадська організація «Всеукраїнська асоціація музичних подій» оголошує тендер на виготовлення документального відео

Громадська організація «Всеукраїнська асоціація музичних подій» оголошує тендер на виготовлення документального відео (далі – проект) в рамках реалізації грантового проекту «Посилення українського наративу» (за підтримки Громадської організації «Ініціативний центр сприяння активності та розвитку громадського почину «Єднання»).

Загальна вартість закупівлі становить 380 000,00 грн. (включає винагороду виконавця та покриття витрат, визначених в обов’язках потенційних постачальників послуг).

Під документальним відео у цьому оголошенні розуміється аудіовізуальний твір кінематографії, що складається з епізодів, об'єднаних між собою творчим задумом й образотворчими засобам із субтитрами.
З постачальником буде укладено договір терміном на три місяці (березень-квітень 2024 року). Послуги із виготовлення документального відео надаватимуться протягом строку дії договору з постачальником. Вартість послуг за договором може бути зменшена у випадках і на умовах, визначених договором.

Кінцевий термін подання пропозицій: не пізніше 23:59, 15 березня 2024 року за Київським часом. Пропозиції, надіслані після зазначеного часу, розглядатися не будуть.

Вимоги до потенційних постачальників послуг:
  • Підтверджений позитивний досвід надання аналогічних послуг
  • Досвід роботи з інститутами громадянського суспільства
  • Наявність відповідних КВЕДів

Про проект:
Документальне відеоспостереження за участю музичних журналістів, артистів та впливових культурних діячів, які відвідають найбільш постраждалі від війни міста України і матимуть можливість на власні очі побачити наслідки російської агресії. Мета проекту – через пережитий колективний досвід, враження і висновки героїв фільму показати закордонній і внутрішній аудиторії жахливі наслідки війни, яка досі триває, та підвищити фокус уваги та підтримки до України.

Опис та технічна інформація:
Відео повинно складатись із коротких інтервʼю героїв, спостережень за ними, крупних планів їх емоцій, діалогів між собою щодо вражень від побаченого; загальних планів локацій, широких планів, знятих з дрону-коптера, на який будуть зафільмовані наслідки російської агресії, а саме: розбиті і понівечені будинки, мости, громадські простори, заклади освіти, лікарні, інфраструктура; спілкування героїв з місцевими мешканцями щодо їх болей, страхів та переживань. Фінальним епізодом відео повинні бути враження, монологи і діалоги героїв, де глядач побачить, як ця поїздка змінила їх погляди, а також їх враження від героїзму та незламності українського народу.
Зображення відео повинно бути близьким до реальності, без сильної чи особливої кольорокорекції, якщо це не буде передбачено художнім рішенням того чи іншого епізоду. Тому що у глядача повинно бути довіра до того, що відбувається на екрані. Позитивні епізоди повинні бути тоновані в теплі кольори (ближчі до жовтого), реальні і страшні по змісту - в холодні (синій, зелений). У відео повинна бути анімація у вигляді карт подорожі головних героїв, карт міст, куди прямують, карт тимчасової окупації території України та титрів. Відео повинно супроводжуватись субтитрами.

Технічна інформація:
Документальний фільм хронометражем до 60 хвилин.
Стиль фільму: observation documentary + interview (Фільм - спостереження + інтервʼю)
Кольоровий. Цифровий.
Знятий і змонтований в форматі 4К, UltraHD.
Двома камерами (такими як: Sony Alpha 7s III, або іншими такої ж якості).
Звуковий, стерео.
Формат і розміщення: YouTube.

Обов’язки потенційних постачальників послуг:
  • забезпечити відеозйомку та виготовлення документального відео згідно опису та технічної інформації
  • забезпечити розробку сценарію зйомки
  • забезпечити супровід та зйомку учасників проекту згідно графіку зйомок
  • забезпечити роботу оператора (ів)-постановника (ів) (в тому числі із використанням висотної зйомки за допомогою дрона-коптера)
  • забезпечити підбір загальних фонів для зйомки, вибір та виокремлення необхідних сюжетів та їх монтаж у відеоролик за логікою та навантаженням
  • забезпечити вирівнювання звукової доріжки фільму на потрібний рівень, підбір та покупка стокової музики для створення звукового фону
  • здійснити кольорову корекцію та субтитрування відео
  • передати у власність Організації усі виключні майнові права інтелектуальної власності на відео
Для участі у тендері потенційні постачальники/-ці мають подати наступні документи:
  • Належним чином заповнена та підписана Тендерна форма, надіслана у форматі .pdf (Додаток А)
  • Належним чином заповнена та підписана Технічна специфікація, надіслана у форматі .pdf (Додаток Б)
  • Належним чином заповнена підписана Фінансова пропозиція, надіслана у форматі .pdf (Додаток В)
  • Інформаційна довідка про учасника тендеру в якій міститься опис позитивного досвіду надання аналогічних послуг (не менше трьох кейсів із посиланнями на відеороботи) та роботи з інститутами громадянського суспільства (далі Інформаційна довідка), у форматі .pdf
  • Копія виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
  • Копія свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку

Якщо Заявник не надасть будь-який з вищезазначених документів для участі у тендері, його заявка не буде допущена до подальшої оцінки та вважатиметься недійсною.
Учасник тендеру несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням своєї пропозиції, а також несе повну відповідальність за достовірність інформації, що міститься в документах.

Заявки на участь у тендері повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту museventorg@gmail.com. В темі листа слід вказати: «Тендер на виготовлення документального відео».

Методика та критерії оцінювання заявок

Етап 1. Технічна оцінка - відповідність поданих документів.

Оцінювання поданих документів здійснюється за принципом пройшов/не пройшов. Якщо учасник тендеру на етапі адміністративної оцінки не пройшов, подальша оцінка припиняється.

Етап 2. Технічна оцінка - відповідність кваліфікаційним вимогам.

Оцінювання кваліфікаційних вимог здійснюється за загальним балом. Якщо учасник тендеру має повну відповідність кваліфікаційним вимогам, йому буде надано максимальний бал - 5. Якщо учасник тендеру набрав 3 бали та менше, подальша оцінка припиняється.

Етап 3. Фінансова оцінка - прийнятна вартість послуг.

Оцінювання вартості послуг здійснюється за принципом співвідношення ціни та якості. Якщо учасник тендеру за технічною оцінкою набрав 4 бали та більше і він має вигідну цінову пропозицію, його буде визначено переможцем тендеру.

З підрядником, пропозиція якого була визначена переможцем тендеру, буде укладено рамковий договір про надання послуг, в якому буде визначено умови співпраці.

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за електронною поштою: museventorg@gmail.com до 12.00 год. 14 березня 2024 року за Київським часом.

Посилання на пакет додаткових документів: Додаток А, Додаток Б, Додаток В)

Громадська організація «Всеукраїнська асоціація музичних подій» оголошує тендер на рекламні послуги для "Music Ambassadors Tour" та документального фільму

Громадська організація «Всеукраїнська асоціація музичних подій» оголошує тендер на рекламні послуги для "Music Ambassadors Tour" та документального фільму (далі – проект) в рамках реалізації грантового проекту «Посилення українського наративу» (за підтримки Громадської організації «Ініціативний центр сприяння активності та розвитку громадського почину «Єднання»).

Загальна вартість закупівлі становить 200 000,00 грн. (включає винагороду виконавця та покриття витрат, визначених в обов’язках потенційних постачальників послуг). При подачі фінансової пропозиції учасник повинен врахувати, що його винагорода не може становити більше 25% від загальної вартості закупівлі (з урахуванням податків), а прямі витрати не можуть бути менші, ніж 75% вартості закупівлі. Вигідною буде вважатись цінова пропозиція учасника із найменшим відсотков власної винагороди.

З постачальником буде укладено договір терміном на три місяці (березень-травень 2024 року). Рекламні послуги надаватимуться протягом строку дії договору з постачальником. Вартість послуг за договором може бути зменшена у випадках і на умовах, визначених договором.

Кінцевий термін подання пропозицій: не пізніше 23:59, 15 березня 2024 року за Київським часом. Пропозиції, надіслані після зазначеного часу, розглядатися не будуть.

Вимоги до потенційних постачальників послуг:
  • Підтверджений позитивний досвід надання аналогічних послуг
  • Проект медіаплану щодо реклами "Music Ambassadors Tour" та документального фільму (тестове завдання)
  • Досвід роботи з інститутами громадянського суспільства
  • Наявність відповідних КВЕДів
Обов’язки потенційних постачальників послуг:
  • Розробка рекламної стратегії та медіа-плану щодо реклами "Music Ambassadors Tour" та документального фільму (очікуванні результати: сумарно мають складають не менше 1 000 000 користувачів)
  • Забезпечення оплати рекламних послуг в соціальних мережах Facebook/Instagram/Tik Tok
  • Просування, розповсюдження та рекламування проекту "Music Ambassadors Tour" cеред організаторів подій, артистів, продюсерів, саунд-продюсерів, музичних менеджерів, студій, лейблів тощо в період з 18 березня по 28 березня (вік: 18-40, проживають: Київ, Київська область)
  • Просування, розповсюдження та рекламування документального фільму серед мешканців тих країн, резидентами яких є учасники проекту, які цікавляться культурними музичними подіями, та їх відвідують (країни для поширення: Велика Британія, Словаччина, Угорщина, Нідерланди, Швейцарія, Німеччина в період з моменту готовності фільму та до 31 травня 2024 року).
  • Залучення нових фоловерів на Facebook, Instagram, Youtube, Tik Tok
  • Просування публікацій
  • Консультації по оптимізації тегів
  • Формування позитивного іміджу сторінки
Для участі у тендері потенційні постачальники/-ці мають подати наступні документи:
  • Належним чином заповнена та підписана Тендерна форма, надіслана у форматі .pdf (Додаток А)
  • Належним чином заповнена та підписана Технічна специфікація, надіслана у форматі .pdf (Додаток Б)
  • Належним чином заповнена підписана Фінансова пропозиція, надіслана у форматі .pdf (Додаток В)
  • Інформаційна довідка про учасника тендеру в якій міститься: опис позитивного досвіду надання аналогічних послуг; проект медіаплану щодо реклами "Music Ambassadors Tour" та документального фільму (тестове завдання); інформація про досвід роботи з інститутами громадянського суспільства (далі Інформаційна довідка), у форматі .pdf
  • Копія виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
  • Копія свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку

Якщо Заявник не надасть будь-який з вищезазначених документів для участі у тендері, його заявка не буде допущена до подальшої оцінки та вважатиметься недійсною.
Учасник тендеру несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням своєї пропозиції, а також несе повну відповідальність за достовірність інформації, що міститься в документах.

Заявки на участь у тендері повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту museventorg@gmail.com. В темі листа слід вказати: «Тендер на закупівлю рекламних послуг».

Методика та критерії оцінювання заявок

Етап 1. Технічна оцінка - відповідність поданих документів.

Оцінювання поданих документів здійснюється за принципом пройшов/не пройшов. Якщо учасник тендеру на етапі адміністративної оцінки не пройшов, подальша оцінка припиняється.

Етап 2. Технічна оцінка - відповідність кваліфікаційним вимогам.

Оцінювання кваліфікаційних вимог здійснюється за загальним балом. Якщо учасник тендеру має повну відповідність кваліфікаційним вимогам, йому буде надано максимальний бал - 5. Якщо учасник тендеру набрав 3 бали та менше, подальша оцінка припиняється.

Етап 3. Фінансова оцінка - прийнятна вартість послуг.

Оцінювання вартості послуг здійснюється за принципом співвідношення ціни та якості. Якщо учасник тендеру за технічною оцінкою набрав 4 бали та більше і він має вигідну цінову пропозицію, його буде визначено переможцем тендеру.

З підрядником, пропозиція якого була визначена переможцем тендеру, буде укладено рамковий договір про надання послуг, в якому буде визначено умови співпраці.

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за електронною поштою: museventorg@gmail.com до 12.00 год. 14 березня 2024 року за Київським часом.

Посилання на пакет додаткових документів: Додаток А, Додаток Б, Додаток В)

Розвиток фестивальної культури «Екологія. Інклюзія. Громадянське суспільство»
Проект реалізований Всеукраїнською Асоціацією Музичних подій у партнерстві з програмою сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні.

Growmada Partners

Проект реалізовано в рамках проведення наступних фестивалів:

  • Atlas Weekend 2019

    м. Київ, з 09 по 14 липня 2019 року

  • Файне Місто 2019

    м. Тернопіль, з 25 по 28 липня 2019 року

  • Respublica 2019

    м. Хмельницький, з 30 серпня по 01 вересня 2019 року та м. Кам’янець-Подільський, з 06 по 08 вересня 2019 року

  • Zaxidfest 2019

    с. Родатичі, Львівська область, з 16 по 18 серпня 2019 року

  • Khortytsia Freedom 2019

    м. Запоріжжя, з 31 серпня по 01 вересня 2019 року

  • СХІД-РОК 2019

    м. Тростянець, Сумська область, з 10 по 11 серпня 2019 року

  • ХерсON 2019

    м. Херсон, з 05 по 06 жовтня 2019 року

Growmada event banner

Мета проекту
Сприяння розвитку фестивальної культури шляхом впровадження екологічних інновацій, інклюзивних активностей та громадських платформ.

Завдання проекту

  • Сприяння діяльності інститутів громадянського суспільства, ініціатив та рухів шляхом створення комунікаційної платформи для обміну думками та ідеями, залучення нових учасників до соціального діалогу
  • Створення умов для безперешкодної участі людей з інвалідністю в громадському й культурному житті країни
  • Популяризація соціальних ініціатив, спрямованих на усунення проявів дискримінації людей з інвалідністю, створення можливостей для їхньої повноцінної участі в житті суспільства.
  • Розвиток фестивальної екологічної культури, практик екологічної свідомості, популяризація екологічного стилю життя, правильного поводження з відходами, сприяння впровадженню екологічних ініціатив в рамках проведення масових заходів.

Результати проекту

Доступність фестивалів

  • 1478людей з інвалідністю відвідали фестивалі
  • 5соціальних таксі організовано
  • 8обладнаних платформ

Екологічні активності

  • 7351кг відсортованого та переробленого сміття
  • 252волонтери навчали сортуванню

Алея громадських організацій GROWMADA

  • 156громадських організацій мали можливість розповісти про свою діяльність
  • 36500гостей відвідали локацію
  • 1лекторій
  • 12спікерів

Заходи

31.05
19:00
Онлайн-захід Всеукраїнської Асоціації Музичних Подій та Night Ambassadors
Мова івенту: Англійська — основна, українська. Формат: Zoom-call + відкрита трансляція на Facebook.
31.05
00:00
Розвиток фестивальної культури «Екологія. Інклюзія. Громадянське суспільство»
Мова івенту: Англійська — основна, українська. Формат: Zoom-call + відкрита трансляція на Facebook.